بنابر اعلام استانداری البرز عزیزاله شهبازی روز شنبه در بازدید از اماکن، معابرعمومی و مبادی استان البرز افزود: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به واسطه همراهی مردم ثمربخش بوده و از این رو انتظار می ورد با استمرار این طرح و همراهی مردم به زودی شاهد سیر نزولی شیوع بیماری ویروس کرونا باشیم.

وی ادامه داد:  طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره شیوع کرونا در استان های سراسر کشور به صورت همسان اجرایی شد و تا ۲۰ فرودین ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.
شهبازی خاطرنشان کرد: طی همراهی  مجموعه استان البرز، دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونا و همکاری قابل تقدیر مردم و صنوف، کرونا پشت در خانه ها ماند از این رو امید است با تداوم این روند شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس باشیم.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس با کاهش تماس و نبود برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در کشور و استان البرز است.

 شیوه اجرای این طرح به این صورت بوده که صرفا افراد بومی و مقیم و ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.