حسین تاریخی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا درکرج اظهارداشت: نسل جوان جامعه ما باید از فضای مجازی در راستای ارایه سبک زندگی شهدا به نسل های بعد استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فقط برعهده بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: تلاش برای ترویج فرهنگ ایثاروشهادت و پراکنده کردن عطر شهادت وظیفه ای است که هریک از ما باید به آن توجه کنیم.

تاریخی خاطرنشان کرد: لازم است در فضای مجازی به تجلیل ازمقام شامخ شهدا، معرفی آثار فرهنگی، ادبی، هنری، وصایا و سیره شهدا پرداخته شود.

وی تصریح کرد: شهدای گلگون کفن ما نکاتی را در وصیت های خود مورد تاکید قرار داده اند که نیاز به انجام کارهای پژوهشی و تحقیقی دارد.

تاریخی یادآورشد: اکثر شهدا حفظ وحدت را رمز وفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانسته و دفاع از ولایت فقیه را دروصایای خود برجسته کرده اند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند: " به اعتقاد من امروز ذکر مستحبی بعد از نماز، کار فرهنگی و جهادی در فضای مجازی است" عنوان کرد: نسل جوان جامعه ما باید از فضای مجازی در راستای ارایه سبک زندگی شهدا به نسل های بعد استفاده کند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشورافزود: آنچه مسوولیت ما متولیان فرهنگ را بیشتر می‌کند بحث تعمیق و آگاهی بخشی به باورها با توجه به شکافی که در نسل‌ها وجود دارد را تشکیل می دهد.

وی بیان داشت: دشمنان در فضاهای مجازی و پایگاه‌های اجتماعی به جنگ نرم پرداخته که برای جامعه ما به‌ ویژه جوانان آسیب‌رسان است.

تاریخی گفت: درگام دوم انقلاب باید زمینه مناسب را برای گسترش وآشنایی نوجوانان وجوانان با بحث ارزش‌های دفاع مقدس وانقلاب است در فضای عمومی و مجازی فراهم آوریم.

وی تاکید کرد: همه ما درمقابل خانواده معظم شهدا نیز وظایفه ای چون دیدارازآنان به منظورتقویت اراده و روحیه مجاهدت دربین نسل امروز را برعهده داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.