مسابقه خانوادگی اوقات فراغت درخانه با هدف آگاهی از بازی های خانگی شامل عکس و ویدئو ، مسابقه اطلاعات عمومی ۲۰۲۰( ۲۰ روز و هر روز ۲۰ پرسش) از جمله رنگ های سرگرمی در فضای مجازی این روزهای استان البرز هستند که توسط مجمع جوانان استان البرز برای ماندن در خانه در صفحات اینستاگرامی و مجازی پیش بینی شده است.

اما در این فضای پر اثر در مقابله با کرونا به واسطه نگه داشتن اعضای خانواده دراین روزهای سخت علاوه بر سرگرمی، روزانه مطالب و کلیپ های آموزشی برای پیشگیری از بیماری کرونا نیز منتشر می شود.

نایب رییس مجمع جوانان استان البرز  روز دوشنبه در گفت و گوی تلفنی با ایرنا افزود:  راه اندازی و حمایت از پویش در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم از جمله اقدامات موثر با هدف قطع زنجیره کرونا به شمارمی رود.

مینا علیزاده افزود: طراحی پوسترهای آموزشی ما درخانه می مانیم و از انتقال ویروس جلوگیری می کنیم و انتشار آن در فضای مجازی را با هدف تشویق عموم به ماندن در خانه از دیگر اقدامات برای قطع زنجیره کرونا است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی جشنواره بین المللی "بیا زندگی کنیم" ، برگزاری جشنواره " ارتش شادی برای کادر درمانی " ،  مشاوره آنلاین و تلفنی برای کاهش بار روانی و  راه های انتقال ویروس کرونا در کلیپ ها،  پوسترها و شبکه های اجتماعی از دیگر اقدامات سرگرم  کننده مجمع جوانان استان البرز برای ماندن اعضای خانواده در خانه است.

نایب رییس مجمع جوانان استان البرز از مردم خواست تا از طریق اینستاگرام این مجمع به  آدرس @majmalborz پویش ماندن در خانه را همراه شوند.
مجمع جوانان استان البرز دارای ۱۰کمیسیون درحوزه های مختلف است که برنامه های تفریحی و سرگرمی آن تا قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.