عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در بازدید از مبادی ورودی و خروجی شهرستان کرج ضمن قدردانی از مردم، افزود: در بازدید  از  ورودهای استان البرز  دستور لازم برای  تجهیز ماموران و داوطلبان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به امکانات بهداشتی و ضدعفونی کننده، صادر شده  تا ایمنی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد:  این طرح تا ۲۰ فروردین ماه اجرایی می شود و امید است که در این بازده زمانی اثربخش باشد.
استاندار البرز در این بازدید  ضمن  بررسی روند ورود و خروج خودروهای غیر بومی، نکات ضروری را به مجریان  اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گوشزد کرد.

شهبازی اظهار داشت: تمام مسوولان مربوطه اعم از نیروهای بسیج، سپاه پاسداران، نظامی و انتظامی، هلال احمر، ثبت احوال و نمایندگان فرماندار در محل های اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی حضور دارند تا چرخه شیوع کرونا را مهار کنند. 
استاندار البرز علاوه از مبادی ورودی و خروجی شهرستان کرج  از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در جاده کرج-چالوس، ورودی مهرشهر و فاز ۴،  همچنین از همراهی اصناف در مناطق ملک آباد و مهدی آباد  نیز بازدید داشت.

تاکنون تست کرونای یک هزارو۵۵۸ نفر در استان البرز مثبت شده که ۱۴۹ نفر از این افراد فوت کرده اند ضمن آنکه ۲۹ مرگ مشکوک نیز در این استان ثبت شده است.

اکنون ۴۵۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور قرار دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.