دکتر محمدرضا اسپرورین روزیکشنبه درگفت و گو با ایرنا درکرج اظهارداشت: برای تکمیل این کلاس ها پنج هزار میلیارد تومان در نظر شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۴۰ درصد مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است، خاطرنشان کرد: هرچه ضریب مشارکت مردم درامرمقدس مدرسه سازی بالا برود زمینه برای اعتلای  تعلیم و تربیت کشور فراهم میشود.

اسپرورین بیان داشت: خیرین مدرسه سازبراین باورند که با ساخت هر کلاس درس، زیربنای توسعه کشور محکم تر می شود. جامعه خیرین مدرسه ساز یکی از بزرگترین تشکل های مردم نهاد در جمهوری اسلامی ایران است که از سال ۱۳۷۷ با هدف جذب مشارکت خیرین و نیکوکاران برای ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه دراین مدت این نهاد مردمی و قانونی برای جذب کمک های مردمی در ساخت و توسعه مدارس کشور کارنامه موفقی دارد،اضافه کرد: نیاز به مشارکت مردم با هر توان مالی برای تامین کلاس های درس مورد نیاز دراستان ها هستیم.

عضوهیات مدیره ورییس کمیسیون اقتصادی جامعه خیرین مدرسه سازکشوراضافه کرد: استان مهاجرپذیری البرز بالاترین رشد جمعیت دانش آموزی کشور را دارد و نیازمند مشارکت بیشترین خیرین در امر مدرسه سازی است.

وی تاکید کرد: در سالی که از سوی رهبرمعظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری شده است امیدواریم خیرین نیک اندیش نگاه ویژه ای به این جهش که زیرساخت آن از کلاس های درس آغاز می شود، داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.