به گزارش شامگاه شنبه  روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌استان البرز، در پی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران جان برکف و گمنام سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز این محموله کشف و ضبط شد و تحویل مراجع مربوطه شد.

این محموله شامل ۵۰ هزار جفت دستکش بهداشتی، تعداد ۲۸۸۰ عدد شیشه ۱۲۰ میلی لیتری الکل ضدعفونی (اکامول) به مجموع ۳۴۵ لیتر بوده است.

سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اعلام کرد: در راستای رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی ذره‌ای درنگ نخواهد کرد و قطعا با اشخاصی که قصد احتکار لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده را دارند در هر سطح و جایگاهی برخورد قانونی خواهد کرد.

هماهنگی و همکاری و تعامل خوب دستگاه قضایی بویژه دادستان مرکز استان و مدیرکل دادگستری استان در کشف و ضبط این محموله‌های احتکار شده بسیار سازنده و موثر بوده است.

طی یک ماه گذشته تاکنون تعداد زیادی انبارهای احتکار مواد ضدعفونی کننده، مواد پیشگیرانه و بهداشتی توسط سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌در استان البرز کشف شده است.

تاکنون تست کرونای یک هزارو۵۵۸ نفر در استان البرز مثبت شده که ۱۴۹ نفر از این افراد فوت کرده اند ضمن آنکه ۲۹ مرگ مشکوک نیز در این استان ثبت شده است.

اکنون ۴۵۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور قرار دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.