نورمحمد فردی بیرانوند روزچهارشنبه دربازدید ازکارگاه تولید ماسک آموزش و پرورش ناحیه  چهار کرج با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه بسیار خوبی دراستان البرزبرای مبارزه با بیماری کرونا صورت گرفته است، اضافه کرد: باوجود اقداماتی که دراستان برای پیشگیری از کرونا صورت می گیرد لازم است شهروندان به موضوع مهم خود مراقبتی توجه خاصی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تیم بهداشت و درمان استان البرزبه جد پای کاراست و تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی نیز همراهی و فعالیت بسیار خوبی دارند.

معاون استاندار البرز بیان داشت: همه درکشوربه دنبال اتخاذ تدابیر لازم برای  قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا هستند.

فردی بیرانوند یادآورشد: بهترین راه برای مبارزه با بیماری کرونا درخانه ماندن است لذا به شهروندان البرزی توصیه می کنیم در این روزها با در خانه ماندن به یاری مدافعان سلامت بیایند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه  چهارکرج نیز گفت: با مشارکت مدیران، هنر آموزان و اولیا ،کارگاه تولید ماسک درمحل نماز خانه این ناحیه فعال شد.

مراد مالمیراظهارداشت: با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک یاریگر متولیان امر سلامت در مبارزه و ریشه کنی با ویروس کرونا خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: دراین کارگاه  ۱۸ دستگاه چرخ خیاطی به کار گرفته شده است. روزانه ۲ هزار ماسک دراین کارگاه تولید می شود.

مالمیر اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته این ماسک ها پس از تولید، استریل شده و با نظارت ستاد مبارزه با کروناویروس برای استفاده همکاران فرهنگی، دانش آموزان و دانشگاه علوم پزشکی توزیع می شود.

وی ادامه داد: فرهنگیان،اولیا و دانش آموزانی که تمایل دارند برای مبارزه با این ویروس همکاری داشته باشند می توانند به اداره آموزش و پرورش ناحیه  چهارکرج مراجعه کنند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموزو ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

تاکنون تست کرونای یک هزار۲۹۶ نفر در البرز مثبت شده و ۱۸۶ نفر بیمار مشکوک و کرونایی قطعی در این استان جان باخته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.