حسین فاضلی هریکندی روز سه شنبه در مراسم تکریم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس افزود: در سفر ریاست قوه قضاییه به استان البرز مصوب شد ساختمان مجزایی را برای دادسرا در این شهرستان پیگیری شد  تا فضای اداری مورد نظر با نیروی انسانی و قضات برای ارائه خدمات بهتر تزریق شود.

فاضلی هریکندی  با اشاره به اهمیت شهرستان فردیس گفت: اگر استان البرز را ایران کوچک بدانیم که هست ، شهر فردیس را باید ایران کوچکتر نامید چراکه تمام اقوام و قومیت های مختلف در این شهرستان  با گرایش و تفکرات مختلف و آداب و رسوم فرهنگ های مختلف اقامت دارند.

وی بیان داشت: شهرستان فردیس با ۷۷ کیلومتر مربع وسعت نزدیک به  ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که  مدیریت کردن این شهرستان کار سختی است.

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: کار مدیریتی در این شهرستان و به خصوص دادگستری و  دادستانی هنر خاصی می خواهد که همکاران ما بتوانند در تعامل با سایر مدیران دستگاههای اجرایی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس نیز در این مراسم خواستار تقویت دستگاه قضایی این شهرستان شد و گفت: شهرستان پر جمعیت فردیس با توجه به اینکه بیشتر قشر آسیب پذیر در این شهرستان ساکن هستند می طلبد که توجه ویژه به فردیس شود.

در پایان از حدود چهار سال خدمات  حسن جهانشاهلو دادستان سابق فردیس تقدیر شد و حسین ناصر خاکی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.