بهروز حصاری روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : طبق مصوبه روز گذشته ستاد کرونای استان البرز مقرر شد تمام واحدهای صنفی به جز صنوف خاص تا ۱۵ فروردین ماه جاری از ادامه فعالیت خودداری کنند.

وی اضافه کرد: بیش از ۹۸ درصد صنوف همکاری لازم را داشتند و نسبت به بستن واحد صنفی خود اقدام کردند و تعدادی نیز همچنان اقدام به فعالیت می کنند که درصورت ادامه با آن ها برخورد می شود.

حصاری  خاطرنشان کرد: واحد های صنفی فروش  موادپروتئینی(مرغ، ماهی، گوشت قرمز) ، نانوایان ، قنادان ، خشکه پزی و فتیرپزان، خواربارفروشان ، -خدمات خودرو ، تاکسی سرویس، سوپرمارکت ، لبنیات فروشان ، میوه فروشان، رستورانهای بیرون بر و مطبخ های بیرون برمی توانند با رعایت ضوابط بهداشتی فعالیت داشته باشند.

حصاری تاکید کرد:  بقیه صنوف اجازه فعالیت تا تاریخ مذکور را ندارند و تا کنترل اوضاع ویروس کرونا برابر قانون با از هرگونه فعالیت صنفی خودداری کنند.

بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی خدماتی،تولیدی و توزیعی در استان البرز فعالیت می کنند.

 آمار کل مبتلایان به بیماری کرونا دراستان البرز یک هزار و ۱۳۸ نفر است که از این  تعداد ۲۳۳ نفر جان خود را از دست دادند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۱۸۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.