عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در بازدید از صنوف مختلف البرز  ضمن  قدردانی از همکاری و همراهی مردم  درعدم بازگشایی فروشگاه ها و مراکز خرید غیر ضروری و همچنین کاهش چشمگیر تردد در معابر،  افزود:  مراکز عرضه کالاهای اساسی مردم و نانوایی های استان با تمام توان و بدون هیچ گونه کمبودی، در حال خدمات رسانی هستند.

وی ادامه داد: سایر صنوفی که خدمات آنها غیرضروری است نیز برای کمک به کاهش تردد با هدف توقف زنجیره شیوع کرونا، همکاری ویژه ای داشته و مراکز خود را تعطیل کرده اند.

شهبازی  با بیان اینکه همکاری و تعامل مردم البرز برای  مبارزه با شیوع کرونا قابل تقدیر است، افزود: اکنون شرایط در البرز تحت کنترل است و راه اندازی پویش های مردمی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نیز تاثیر بسزایی در این روند دارد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد:  در سایه این همراهی و هم افزایی به طور قطع شاهد کمترین آسیب و تسریع در ریشه کنی این ویروس شوم خواهیم بود.

شماری از مراکز عرضه کالاهای غیرضروری دراستان البرز با هدف پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا  فعالیت خود را تعطیل کرده اند.

 تاکنون بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ بیمار مشکوک و کرونایی در بیمارستان های البرز بستری شده که یک هزارو ۸۰۰ نفر بهبود یافته و ۲۰۲ بیمار مشکوک و کرونایی جان باخته اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.