حسین توکلی کجانی روز جمعه در حاشیه جلسه مقابله با ویروس کرونا شهرستان ری با بیان اینکه بیمارستان فیروز آبادی به عنوان مرکز درمانی مرجع و اصلی این شهرستان محسوب می شود به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ٥٠٠ لیتر در ساعت و  اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان فیروز آبادی خریداری شده است.

وی ادامه داد: با نصب این دستگاه ها ضمن تسریع در راه اندازی بخش های جدید بیمارستان فیروز آبادی امکان خدمات‌رسانی به تعداد بیشتری از بیماران فراهم خواهد شد.

توکلی خاطرنشان کرد: فرمانداری شهرستان ری پنج قرارداد جدید در راستای مصوبات کمیته مبارزه با کرونا و تجهیز بیمارستان های فیروز آبادی و شهدای هفتم تیر منعقد کرده است.

وی با اشاره به اینکه تجهیز بیمارستان های جنوب تهران تا ریشه کن شدن کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت؛ افزود: اقدامات لازم به منظور تقویت ظرفیت درمانی شهرستان ری از جمله راه اندازی ساختمان جدید و ٣٢٠ تخت خوابی بیمارستان فیروز آبادی در دستور کار قرار گرفته است.

توکلی یادآور شد: دستگاه های اکسیژن ساز، بای پپ، پمپ سرم، دستگاه ونتیلاتور که کمک بسیاری به بحث تنفس بیماران تنفسی و کرونایی می کند هم اکنون توسط فرمانداری شهرستان ری خریداری شده است و در حال نصب می باشد.

این مسئول یاد آور شد: طبق توافقات صورت  گرفته بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مقرر شد تجهیزات ضروری مورد نیاز بیمارستان شهدای هفتم تیر نیز  تهیه و مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان دارای ٢ بیمارستان فیروزآبادی در خیابان فداییان اسلام در مرکز شهر و بیمارستان شهدای هفتم تیر در خیابان رجائی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.