سردار عباسعلی محمدیان  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  در پی اقدامات گسترده پلیس البرز برای شناسایی و کشف انبارهای اقلام پزشکی و بهداشتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک انبار دپو مقادیر زیادی لوازم پزشکی قاچاق  شدند.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و نیاز مردم به لوازم پزشکی و بهداشتی، بلافاصله موضوع بررسی و پس از اطمینان از درست بودن اطلاعات، ماموران به محلمورد نظر اعزام شدند.
وی با بیان این که مشخصات انبار در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و به صورت غیرقانونی فعالیت می کرد اظهار داشت: در بازرسی انجام شده ۲۹۵ هزار و ۸۵۰ عدد انواع لوازم پزشکی قاچاق شامل باند، ژل سونوگرافی و گاز استریل کشف شد.
سردار محمدیان خاطرنشان کرد که با کشف این کالاها ۲ نفر دستگیر  و  بنابر اعلام کارشناسان ارزش اموال کشف شده حدود ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی البرز  با بیان این که پلیس به صورت دوره ای در حال رصد انبارهای اقلام پزشکی و بهداشتی است خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه احتکار این اموال از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اعلام کنند.

طی یک ماه گذشته مقادیر زیادی انواع دارو، لوازم پزشکی ، مواد ضدعفونی کننده، ژل بهداشتی، الکل و لوازم بهداشتی قاچاق و احتکاری دراستان البرز کشف شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.