سرهنگ مجید گلی روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودراهنگ با پایش مسیرهای ارتباطی و اجرای ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون، محموله مرغ زنده قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی ارزش این محموله را ۱۲۰ میلیون تومان برآورد کرد گفت: از شهروندان درخواست می شود هر گونه اخبار در خصوص تردد کالای غیرمجاز و قاچاق را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف هشت تن ذغال قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر با کنترل جاده های ارتباطی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در بازرسی از این کامیون، پنج تن ذغال قاچاق و فاقد مجوز و در ادامه از یک دستگاه خودروی نیسان نیز سه تن ذغال قاچاق و بدون مجوز کشف شد.

وی بیان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله های کشف شده، مجموعا ۶۰ میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به این که ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاقچیان کالا به طور جدی در دستور کار پلیس است.

کشف خودرو سرقتی در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: با حضور ماموران کلانتری ۱۱ در ابتدای ورودی شهرستان اسدآباد از سمت همدان و با همکاری ماموران یگان امداد، یک دستگاه خودرو مسروقی شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ افشین یاری افزود: با توجه به این که خودرو دارای سابقه سرقت بود به پارکینگ منتقل و ۲ متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.