سرهنگ محمد نادربیگی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی ترویج  این باور غلط در بین مردم که با خوردن الکل میتوان در مقابل ویروس کرونا خود را مصون کرد، برخی  افراد سودجو  اقدام به تولید و توزیع الکل تقلبی و غیرمجاز  کردندکه متاسفانه منجر به فوت ۱۵ نفر و مصدومیت تعدادی دیگر از مردم استان البرز شد.

وی گفت: در راستای تامین امنیت روانی جامعه اقدامات ویژه ای از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان برای شناسایی عوامل توزیع و فروش این الکل های تقلبی شد.
نادربیگی خاطرنشان کرد : با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، در نهایت سه نفر از عوامل تولید و توزیع  الکل های دست ساز و غیر مجاز در شهرستان های کرج و ساوجبلاغ شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی چندین عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و از آن ها ۵۸ بطری ۶۰۰ سی سی با مارک الکل طبی آماده توزیع، ۷۰ بطری خالی و چندین دستگاه بسته بندی الکل های تقلبی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی تکمیلی اعتراف کردند که مواد اولیه ضد عفونی کننده را از شخصی در شهرستان اشتهارد استان البرز خریداری کرده اند که نامبرده نیز بلافاصله دستگیر و از مخفیگاه وی ۴۰ لیتر مواد اولیه تهیه الکل غیر مجاز کشف شد.
رییس  پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: الکل های  کشف شده برای بررسی میزان و نوع مواد به کار گیری شده به اداره تشخیص هویت این پلیس ارسال و نتیجه تحقیقات  اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق گزارش رسمی مرکز فوریت های پزشکی استان البرز طی چند گذشته ۱۵ نفر براثر مصرف الکل تقلبی در این استان جان باختند و ۵۵ نفر دیگر مسموم شدند.

این درحالی است که بیماری کرونا تاکنون سبب مرگ ۱۱۰ شهروند البرزی شده و ۵۰۰ نفر دیگر در بیمارستان ها بستری هستند.

تاکنون یک هزارو۱۷۰ بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا در استان البرز بهبود یافته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.