عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید دکتر محمدباقر نوبخت  معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه از پروژه ادامه آزاد راه  شهید همت افزود: دستورات رییس جمهوری در راستای تسریع در تکمیل راه های استان البرز یکی پس از دیگری به سرانجام می رسد.

وی ادامه داد :  پروژه  شهید آزاد راهی شهید همت در نتیجه مجاهدت های فرزندان غیور این مرز و بوم در حال تکمیل و گشایش است  که با گشایش آن مردم البرز از ترافیک های نفس گیر ملی در ورودی استان، رهایی می یابند.

شهبازی گفت : پس  از آزادراه تهران-شمال، اکنون نوبت  گشایش آزاد راه شهید همت  در البرز است تا گره ای دیگر از تنگناهای مواصلاتی استان باز شود.

وی اظهار داشت : به جهت مسوولیت هایی که برای آرامش، رفاه و تسهیل در تردد مردم و ماموریت هایی که از سوی رییس جمهور در این خصوص محول شده، وظیفه داشتیم که در مسیر اقدامات وزارت راه و شهرسازی و مجاهدت های پیمانکار پروژه، همراهی لازم را داشته باشیم.

استاندار البرز ادامه داد: پروژه های منطقه یک آزادراه تهران-شمال، امتداد آزادراه همت در البرز و آزادراه چرمشهر-آبیک، ملی هستند و ترددهای هموطنانمان از سراسر کشور را تسهیل می کند و آرامشی را برای مردم البرز همراه خواهد داشت چراکه بخش بالایی از این ترددهای ملی اکنون برای مردم این استان ترافیک و آلودگی هوای نفس گیر را دارد.
وی با بیان اینکه طول مسیر زیاد نیست ولی حجم اقدامات بواسطه سختی مسیر، بالا بوده، افزود: ۱۵ میلیون متر مکعب خاکبرداری در این پروژه صورت گرفته است.
استاندار البرز اضافه کرد: بیش از ۴۰ تا ۴۵ درصد کار این پروژه با سرعت فراوان در ماه های اخیر انجام شد.
وی با قدردانی از مجاهدت های ویژه شیرمردانی همچون رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور که تلاش کردند این پروژه تا قبل از پایان سال آماده شود، گفت: عملیات اجرایی این آزادراه از سال ۹۱ به صورت آزادراه مصوب شده و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

ادامه آزاد راه شهید همت هفته آینده در استان البرز گشایش می یابد.

آزاد راه شهید همت به طول حدود ۴۰ کیلومتر تاکنون حدود ۳۰ کیلومتر آن زیربار ترافیک قرار گرفته و مابقی هفته آینده افتتاح می شود.

این آزاد راه به بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج و جاده کرج - چالوس و آزاد راه جنوبی استان البرز متصل می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.