استاندار البرز با اشاره به صحبت‌های وزیر راه و شهرسازی مبنی بر نبود محدودیت اعتباری برای پروژه‌های بالای 70 درصد پیشرفت، گفت: با امکانات استانی و تدابیر آقای وزیر امیدواریم تا پایان سال این مسیر با جاده دسترسی کنار تونل زیر بار ترافیک برود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی ضمن قدردانی از سفر مستمر وزیر راه و شهرسازی به استان البرز، گفت: وزارت راه و شهرسازی پروژه‌هایی زیادی در استان البرز دارد و امیدواریم تا سال 98 بخش اعظمی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص پروژه‌ هشتگرد-طالقان اظهار داشت: بیش از دو دهه از آغاز ساخت این مسیر برای ایجاد یک مسیر روستایی گذشته اما چون این مسیر می‌تواند 30 کیلومتر از راه دسترسی به طالقان را کوتاه‌تر کند و به عنوان یک راه گردشگری مورد استفاده قرار گیرد اهمیت پیدا کرده است.

شهبازی افزود: در صحبت‌های قبلی گفته شد که این مسیر تا آخر تابستان می‌تواند به بهره‌برداری برسد اما وزیر راه و شهرسازی عنوان کردند که باید ایمن‌سازی مسیر برای آرامش خاطر مردم صورت گیرد، بنابراین در قالب یک کارگروه تدابیری اندیشیده خواهد شد تا با یک کار جهادی کار به سرانجام برسد.

وی با اشاره به صحبت‌های وزیر راه مبنی بر نبود محدودیت اعتباری برای پروژه‌های بالای 70 درصد پیشرفت گفت: با امکانات استانی و تدابیر آقای وزیر امیدواریم تا پایان سال این مسیر با جاده دسترسی کنار تونل زیر بار ترافیک برود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.