بهروز حصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :  برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا،  خانواده ها در اقدامی شایسته برای  حفظ سلامتی،   مراسم  خود را لغو  کرده اند اما برخی صاحبان تالارها برای فسخ قرارداد تقاضای غرامت کردند که با آن ها برخورد جدی می شود.

وی از مردم خواست چنانچه موردی درخصوص درخواست دریافت جریمه برای فسخ قرارداد در تالارها و آرایشگاه ها دارند موارد را به اتاق اصناف استان البرز اطلاع دهند  و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

حصاری همچنین تاکید کرد : با توجه به این شرایط  برای پیشگیری از هرگونه انتقال ویروس، مردم از شستشوی قالی در قالیشویی ها صرفنظر کرده و به زمان دیگری موکول کنند.

رییس اتاق اصناف البرز همچنین از مردم درخواست کرد هرگونه مشکل برای دریافت بیعانه درصورت انصراف از مراسم مراتب را به شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۲۸۳۶۰اطلاع دهند.

اکنون در استان البرز بیش از ۴۰۰ تالار و ۲هزار آرایشگاه زنانه فعالیت می کنند.

 رییس پلیس امنیت عمومی البرز نیز از اجرای طرح تشدید نظارت بر رستوران ها، تالارها، سفره خانه های سنتی، و چایخانه ها به علت شیوع بیماری کروناخبرداد.

سرهنگ نور محمد فتحی زاده اظهار داشت :  ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس اجرای طرح های مختلف و نظارت بر نحوه فعالیت این اماکن را در دستور کار خود قرار داده و روز گذشته از تعداد ۱۶۱ واحد صنفی پذیرایی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید  کردند.
طی این بازدید ها برای ۳۶ واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمب صادر، ۲۲ واحد صنفی متخلف پلمب و ۱۲ مورد نیز تعهد کتبی صادر شد.  

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز دوشنبه (۱۲ اسفندماه) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تاکنون یک هزار و ۵۰۱ نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۶ نفر فوت کرده‌اند.

تاکنون ۴۵ نفر درالبرز به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۱۰ نفر آنان بهبود یافتند و پنج نفر جان باختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.