عسگر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه از سال ۹۶ تاکنون چندین پروژه عمرانی از جمله تقاطع‌های غیرهمسطح به مرحله بهره برداری رسیده و یا با جدیت در حال اجرا است، گفت: یکی از این پروژه‌های مهم بزرگراه شمالی کرج است.

وی با اشاره به معارضات متعدد موجود بر سر راه این پروژه که حدود ۱۷.۶ کیلومتر است، گفت: علیرغم وجود این معارضات در جاهایی که می‌توانستیم کار کنیم پروژه را پیش برده ایم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان در پروژه بزرگراه شمالی کار انجام شده است اما هنوز نتوانسته ایم پول آن را به پیمانکار پروژه پرداخت کنیم.

نصیری با بیان اینکه طبق مصوبه شورای شهر کرج، شهرداری اجرای این پروژه را آغاز کرده و توسط پیمانکار آن‌را عملیاتی می‌کند، گفت: خوشبختانه کار این پروژه با شتاب خوبی دنبال شده اما اکنون باید هزینه کردهایی که پیمانکار در پروژه بزرگراه شمالی داشته را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه بزرگراه شمالی کرج نزدیک به ۵۰ درصد است، عنوان کرد: اگر معارضات ملکی موجود در مسیر که بیشتر شخصی است حل شود و از طرفی تزریق مالی مناسب به پروژه صورت گیرد می‌توانیم تا آخر سال ۹۹ فاز اول این پروژه را افتتاح کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه فاز نخست این پروژه بزرگراهی حدود ۴ تا ۵ کیلومتر است، گفت: این فاز پروژه از میدان طالقانی تا انرژی اتمی است.

نصیری تاکید کرد که اگر تمامی معارضات شخصی و دولتی باقیمانده در مسیر پروژه بزرگراه شمالی کرج حل شود و از طرفی تأمین مالی نیز برای تزریق به پروژه به درستی صورت گیرد به یقین سرعت کار بیشتر خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه پروژه‌هایی مانند پروژه بزرگراه شمالی کرج بعد از بهره برداری به یقین فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهرمان به ارمغان می‌آورد، گفت: این پروژه گردش مالی خوبی در منطقه خواهد داشت، پروژه پل شهدای حصارک نیز چنین فرصت‌های مالی برای شهر کرج به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.