دانش آموزان در این جشن ندای ما سرباز انقلاب و ولایت هستیم سردادند و برادامه راه امام و شهدا از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  تاکید کردند.
دراین جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان با سردادن سرودهای انقلابی و ملی خواستار مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای شدند تا باردیگر دشمنان ناامید تراز گذشته شوند.
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری البرزدراین جشن گفت: انتخابات زمان حضور مردم ایران در تعیین سرنوشت خود است پس باید با بصیرت در این همایش سیاسی حضور پیدا کنیم.
زهرا صیادی اظهارداشت: دوم اسفندماه روز تصمیم گیری ملت ایران برای راه یابی افراد به مدت چهار سال درخانه ملت است پس باید آگاهانه تصمیم گرفت تا افراد توانمند ، صادق، برنامه محور، کارآمد، مردم دار، با ایمان ، شجاع و فرزانه انتخاب شوند.
 برای برهم زدن نیت دشمنان باید درصحنه انتخابات با بصیرت حاضر شویم تا افرادی که قدرت حل و فصل مشکلات را داشته باشند انتخاب شوند.
وی با اشاره به اینکه دربرهه کنونی دشمن به دنبال کم زنگ کردن حضور مردم درانتخابات دوم اسفند ماه ۹۸ است، یادآورشد: دانش آموزان هم باید دراولین انتخاب خود هوشیارانه عمل کنند.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج نیزگفت: دانش آموزان رای اولی در ۳۸ فضل حضورانتخابات ایران اسلامی است حاضری می شوند تا بگویند برای بهتر زیستن، سربلندی ، عزت ، اقتدار و سرنوشت کشور درعرصه بین المللی اهمیت می دهند.
فرزاد شعبانی اظهارداشت: درانتخابات شرکت می کنیم تا ضمن پاسداشت خون شهیدان از ارزش ها ی انقلابی و اسلامی دفاع کنیم.
وی تصریح کرد: دانش آموزان همگام با سایر مردم در پای صندوق های رای حاضر می شوند تا بگویند راه حاج قاسم سلیمانی ها ادامه دارد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرزافزود: انتخابات زمان حضور است زیرا می خواهیم با رای خود در سرنوشت آینده خود و کشور ایفای نقش کنیم.
رحمان درکی خاطرنشان کرد: دانش آموزان رای اولی همانگونه که در انتخاب رشته تحصیلی خود آگاهانه تصمیم گیری کرده اند لازم است برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با بصیرت عمل کنند.
وی عنوان کرد: حضوردر پای صندوق های رای در واقع یک نوع مسئولیت پذیری است.
وی با بیان اینکه باید با درک مسائل به وظیفه فردی در عرصه انتخابات عمل کرد، ادامه داد: باید فردی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کرد که درد مردم را بداند و درک کند.
درکی یادآورشد: باید در انتخابات مجلس افرادی پاکدست، صادق، متعهد، شجاع ، قوی ، با علم و طرح و برنامه را انتخاب کرد.

استان البرز۵۰۰ هزار نفردانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.