به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی فرد ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز تشخیص زودهنگام سرطان (تیپ یک) شهید سبحانی در شهر کرج اظهار کرد: این مرکز به همت فرزندان شهید سبحانی ایجاد شده است و کمیته امداد نیز هم افزایی با این مجموعه درمانی داشته است.

وی با بیان اینکه هدف از همکاری کمیته امداد با این مرکز ارائه خدمات درمانی به بخش عمده جامعه هدف کمیته امداد است، گفت: خدمات غربال گری به بانوان تحت پوشش کمیته امداد در استان البرز مهم است چرا که بیش از ۷۵ درصد جامعه هدف ما بانوان در سنین مختلف هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: در نظر داریم تا بانوان تحت پوشش این مجموعه در معرض غربال گری در زمینه تشخیص بیماری سرطان قرار گیرند و اقدامات پیشگیرانه برای این جوامع محروم که ببشتر بانوان سرپرست خانوار هستند قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه قشر محروم جامعه نیاز به مراقبت ویژه و حمایت‌های مضاعف دارند، افزود: در این راستا نیاز به همت و همکاری خیرین و نیکوکاران داریم تا بتوانیم با انجام این نوع فعالیت کرج را شهر نیکوکاران بنام گزاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به گونه‌ای پیش برویم تا از اقدامات جزیره‌ای و موازی در این زمینه‌ها پرهیز شود، عنوان کرد: امید است همه خانواده‌های نیازمند بتوانند از خدمات این مرکز درمانی استفاده کنند و برکات آن به روح شهید سبحانی نیز خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.