نورمحمد فردی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس در سالن شهرداری منطقه یک فردیس برگزار شد، افزود: رای  مردم در انتخابات سرنوشت ساز است و تزیینی نیست.

وی بیان داشت: تخلفات  احتمالی نامزدها  رصد و با  آنها برخورد  خواهد شد.

نورمحمدی گفت :  با توجه به شرایط حاکم بر کشور و تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری و  مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اضافه کرد:بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته وجدول زمان بندی قانون انتخابات  تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز انجام شده است.

معاون استاندار البرز بیان داشت: ۲۳ هزار نفر، عوامل اجرایی برگزاری انتخابات البرز را بر عهده دارند، در این استان یک هزارو۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم که ۷۵ درصد مربوط به حوزه انتخابیه کرج و ۲۵ درصد مربوط به حوزه انتخابیه ساوجبلاغ است.

وی با اشاره به اینکه  شعبات اخذ رای استان البرز مجهز به دستگاه احراز هویت است ،افزود: استان البرز آماده برگزاری انتخابات است و کلیه تمهیدات لازم  در این خصوص انجام شده و برگ تعرفه نیز به اندازه کافی وجود دارد.

معاون سیاسی استاندار البرز گفت: ۱۵۴ شعبه حساس در استان وجود دارد که تامین امنیت آن به صورت ویژه انجام می شود تا انتخابات سالم و حضورحداکثری مردم در پای صندوق های رای را شاهد باشیم.

حدود ۱۳۰ نامزد انتخاباتی در ۲ حوزه انتخابیه استان البرز برای کسب سه کرسی مجلس یازدهم رقابت دارند.

انتخابات مجلس یازدهم روز دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.