مسعود سلطانی‌فر  روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح سالن ورزشی کوشکذر شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با اشاره به اینکه کمتر از ۶ ماه تا آغاز المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی مانده است، گفت: از مدتها قبل در ستاد عالی بازی‌ها مرکب از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک تصمیم بر این شد که ماهانه در طول یک سال پنج میلیون تومان و در مجموع ۶۰ میلیون تومان به حساب این ورزشکاران  به عنوان پاداش ، هزینه پرداخت شود.

وی بیان داشت: المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان است که  چهار سال یک بار برگزار می شود و  به طور طبیعی  همه ورزشکاران رشته‌های مختلف کشورها امکان حضور در آن را ندارند مگر آنکه بتوانند در مسابقات انتخابی کسب سهمیه کنند.

سلطانی فر افزود: کشور ما تاکنون توانسته در بسیاری از رشته‌ها کسب سهمیه داشته  که تا اینجا در رشته های تیمی والیبال و بسکتبال و رشته‌های کشتی، تیراندازی  دارای سهمیه هستیم  و ایران در رشته های کاراته و تکواندو نیز از وضعیت خوبی برخوردار است .

وزیر ورزش و جوانان گفت: تا پایان دی ماه  امسال تمام پاداش ۶ ماهه ورزشکاران به حساب فدراسیونها پرداخت شده و بسیاری از فدراسیونها نیز به حساب ورزشکاران واریز کرده‌اند  و امیدواریم با حمایت از  این قهرمانان و حل مسائل معیشتی آنها، ورزشکاران با آرامش خاطر به مسابقات بپردازند و بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به استان البرز بیش از ۶۰ پروژه عمرانی از جمله چهار پروژه ورزشی در این استان گشایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.