به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک سالن ورزشی در روستای «کوشک زر» شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی روستایی کشور در استان البرز افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع روستایی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریالی و توسط بخش خصوصی افتتاح شده است، گفت: در این پروژه پنج مکان ورزشی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن‌هایی ویژه ورزش‌های رزمی و یا یک سالن چند منظوره وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سه پروژه دیگر که امروز در استان البرز افتتاح شده است، گفت: دو سالن چندمنظوره و یک زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال نیز در این استان افتتاح شد.

سلطانی فر در بخش دیگری در خصوص حمایت از ورزشکاران المپیکی کشور، گفت: کمتر از شش ماه تا آغاز بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان داریم، المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و همه ورزشکاران دنیا فرصت حضور در این بازی‌ها را ندارند مگر آنکه در مسابقات انتخابی بتوانند کسب سهمیه کنند.

وی با اشاره به ستاد عالی بازی‌ها که با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پاراالمپیک برگزار می‌شود، گفت: تاکنون در بسیاری از رشته‌ها از جمله رشته‌های تیمی مانند والیبال، بسکتبال و یا رشته‌هایی دیگر مانند کشتی، تیراندازی سهمیه المپیک کسب کرده ایم.

وزیر ورزش و جوانان استان البرز با این توضیح که تکواندو کارهای کشور نیز وضعیت خوبی دارند، گفت: مسابقات انتخابی کاراته کارها برای دریافت سهمیه المپیک نیز به همین شکل است.

سلطانی فر گفت: تصمیم گرفته ایم همه ورزشکارانی که موفق می‌شوند سهمیه المپیک کسب کنند یکسال مانده به مسابقات المپیک ماهانه پنج میلیون تومان پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کنند در یک سال حدود ۶۰ میلیون تومان کمک هزینه معیشتی دریافت خواهند کرد، گفت: کمک هزینه شش ماه نخست به همه ورزشکارانی که سهمیه دریافت کرده اند، پرداخت شده است آنهایی که دریافت نکرده اند طرف دو هفته آینده دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.