به گزارش خبرنگار مهر، عباس زندی پیش از ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی ویژه اطلاع رسانی برگزاری مسابقات کشوری اسپورت کیک بوکسینگ که قرار است به میزبانی استان البرز برگزار شود، اظهار کرد: این رقابت‌ها در گروه مردان و در هفدهم بهمن ماه سال جاری در کرج آغاز می‌شود.

وی گفت: ۲۲ شرکت کننده در این دوره از مسابقات اسپورت کیک بوکسینگ حضور خواهند داشت که قسمت اعظم این شرکت کننده ها در رده بزرگسالان هستند.

مسئول کمیته کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش‌های رزمی با اشاره به اهمیت این ورزش، گفت: این شاخه ورزشی اکنون نیاز به برنامه ریزی و تخصیص بودجه دارد زیرا به یقین با اقدامات انجام شده نتایج خوبی حاصل خواهد شد، در این شاخه ورزشی در حوزه بانوان نیز کارهای زیادی را انجام داده ایم چون قشر جمعیتی زیادی را به لحاظ تعداد ورزشکار در این بخش داریم، می‌خواهیم به آنها بیشتر بها بدهیم تا قدر خود را بدانند.

زندی با تاکید بر اینکه ورزشکاران ایرانی رشته‌های ورزشی انفرادی از جمله کیک بوکسینگ، کاراته و ووشو حرف‌های زیادی در رشته ورزشی خود برای گفتن دارند، افزود: حدود هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در شاخه ورزشی کیک بوکسینگ داریم و ورزشکاران این حوزه می‌توانند افتخار آفرینی‌های زیادی برای کشورمان داشته باشند.

وی با بیان اینکه پرورش و آموزش ورزشکاران کیک بوکسینگ کشور و توجه سطح مربیان بکار گرفته شده در این حوزه ورزشی مهم است، گفت: فدراسیون ورزش‌های رزمی باید این موارد را بخوبی مدیریت کند و حمایت‌های لازم در خصوص پرورش استعدادهای این رشته و اعزام آنها به مسابقات صورت گیرد.

مسئول کمیته کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش‌های رزمی با تاکید بر اینکه استانداردهای پایین، ضعف عملیاتی و اجرایی از مشکلات گریبان گیر ورزش کیک بوکسینگ در ایران است، گفت: در ایران تمرکز رسانه‌ها بیشتر بر روی ورزش فوتبال و چند رشته ورزشی دیگر است در حالی که جمعیت ورزشکار زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی از دیگر ورزش‌ها بیشتر است، از طرفی حمایت انجمن‌های مردم نهاد و یا تخصیص بودجه‌ای را به صورت حمایت مالی جدی نداشته ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.