امروز  ده ها تن از فرهنگیان و دانش آموزان البرز در قالب۴۱ کاروان در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی اجتماع کردند و با آرمان های والای امام خمینی (ره ) ، شهدا و مقام معظم رهبری عهدی دوباره بستند. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در این زمینه به ایرنا گفت : همه ساله فرهنگیان و دانش آموزان البرزی همگام با همه مردم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرقد مطهر حضرت امام گردهم می آیند تا یاد امام و شهدا را گرامی بدارند.
فرشته فهمیده با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر جزء برنامه های ملی ، مذهبی و سیاسی مهم و با شکوه ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم عزیز و قدرشناس ایران اسلامی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل ایام الله دهه فجر را گرامی می دارند.

وی به نقش مهم معلمان در گسترش اندیشه امام راحل در بین نوجوانان و جوانان ایران اسلامی پرداخت و یادآور شد: فرهنگیان و دانش آموزان البرز امسال نیز در این آیین ملی شرکت کردندتا بار دیگر با امام راحل و شهدای گرانقدر عهدی دوباره ببندند.
وی ترویج اندیشه امام خمینی (ره) در جامعه و بزرگداشت یاد و خاطره سردار مقاومت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دیگر اهداف حضور دانش آموزان و فرهنگیان این استان در مرقد مطهر برشمرد.
فهمیده اظهار کرد: امام خمینی (ره) یک تفکر بزرگ و یک آرمان بلند از خود به جای گذاشت که بعد از ایشان تمام انسانهای دنیا بتوانند به آزادگی برسند و امروز با رهبری امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیاری از این آرمانها نزدیک شده ایم.
وی با بیان اینکه امروز تفکر بلند امام را در همه زمینه ها شاهد هستیم، عنوان کرد: فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد ه و نشان خواهند داد تا به همه آرمانهای امام نرسند دست از کار و تلاش و نخواهند کشید.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: مردم ایران عظمت و آبادانی این دیار گوهر بار را از اندیشه ناب امام خمینی(ره) می داند که برگزاری برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی در تبیین دستاوردهای انقلاب دارد.
وی افزود: امام خمینی ایران اسلامی را از ظلم و استعمار نجات داد و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بدون رهبری دلسوازانه این شخصیت والامقام غیر ممکن بود.
وی تاکید کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی،۶۰۰ برنامه با محوریت دانش آموزی درمدارس البرز در حال اجراست 
استان البرز ۵۰۰هزار دانش آموز و ۲۵هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.