ابوالفضل فلاح روزیکشنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: طرح  مولد سازی و مدیریت دارایی های دولت  از جمله اقدامات موثر وزارت امور اقتصادی و دارایی است که در صورت توجه می توان گام های موثری را در حوزه  اقتصاد برداشت .

وی ادامه داد: امروز در تلاش هستیم تا هرچه بیشتر از اموال و دارایی های دولت به نحو احسن استفاده شود و با قرار دادن آنها در چرخه تولید هرچه بیشتر اقتصاد کشور را بهبود بخشیم.از مجموع این ۴۰اموال غیر منقول و مازاد شناسایی شده ۱۲ مورد در کمیته استان البرز حل و فصل ، ۶ مورد در کمیته مرکز تهران مورد بررسی قرار گرفته است.

 اکنون زمین هایی را در استان البرز داریم که بلا استفاده  هستند و باید آنها را در چرخه مولد سازی قرار داد چراکه با توجه هرچه بیشتر به چرخه مولد سازی می توان گام های موثری  را در جلوگیری از تورم ملک برداشت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز اضافه کرد: اکنون هفت هزار سند ملک دستگاه های اجرایی از سه قوه در سامانه این اداره کل ثبت شده که بیشترین آنها مربوط به جهاد کشاورزی ، آموزش و پرورش است.نقشه راه تامین مالی درسال ۹۷ توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز طراحی و با طرح آن در کشور به تمام استانها ابلاغ شد .

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز نیز گفت: اکنون در ۱۰۰ مدرسه این استان اقامه نماز داریم  و با وجود 2 هزار و ۴۰۰مدرسه باید طرح های تبلیغی بیشتری را دراین زمینه داشت.

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق افزود: اکنون چهار هزار مبلغ  درالبرز داریم که با حمایت مالی از این مبلغان می توان از ظرفیت آنها هرچه بیشتر استفاده  کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ترویج فرهنگ نماز و اقامه آن از مهمترین طرح ها است که توجه به این مهم در مدارس بیش از پیش ضروری است.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز اعلام کرد: جمعیت خانوار ایثار گران  البرز ۶۲ هزار و ۶۲۷ نفر است که موضوع درمان این افراد با توجه به میانسالی جانبازان  باید مدنظر قرار گیرد.

سلیمان رستمی گفت: عدم همکاری برخی از مراکز درمانی را داریم  درحالی که ایثارگران از اقشار مهم جامعه هستند و بخش قابل توجهی از بدهی های بنیاد شهید به مراکز درمانی پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت مکلف است صد درصد هزینه ایثارگران را پرداخت کند درحالی که بیشتر بیمه ها دراین مهم تاخیر دارند.

رستمی اظهارداشت: سرکشی از خانواده ایثارگران دردستور کاراست برخی از دستگاه های اجرایی گام های موثری دراین زمینه برداشته اند و با توجه به در پیش بودن ایام الله دهه فجر این مهم بیش از پیش مدنظر قرارگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.