عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در نشست کارگروه آسیب شناسی حمایت از بنگاه های اقتصادی و تولیدی مطابق مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز افزود: براین اساس تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری استان البرز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور،تفاهم نامه اجرای پروژه اشتغال مهارت محور به صورت پایلوت کشوری در البرز با حضور رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور، امضا شد.

وی ادامه داد: در شورای عالی قوه قضاییه به ریاست رییس قوه قضاییه، آیت الله رییسی به این نکته اشاره کرد که از مدیران جسور در مسیر تحقق رونق تولید و در چارچوب قانون حمایت کامل در حوزه قضایی خواهیم داشت.
شهبازی گفت: همه در استان البرز بسیج شده اند که اسباب رضایتمندی مردم را فراهم کنند و با عزم و اراده ای که به ویژه طی یک سال اخیر شکل گرفته، مدیران یکی پس از دیگری در راه تحقق اهداف رونق تولید و ایجاد اشتغال ایثارگری می کنند.
استاندار البرز افزود: به طور قطع تمام مشکلات و موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته و در ابعاد استانی و ملی برای حل آنها اقدام خواهیم کرد، همان گونه که تاکنون در این زمینه با اهتمام ویژه ای وارد میدان شدیم.
وی ادامه داد: براساس تعهدات قوه قضاییه تمام دعاوی حوزه تولید با همت ویژه ای پیگیری شده و با هدف جلوگیری از آسیب به روند تولید حل و فصل می شود.
استاندار البرز گفت: از مدیران مربوطه و فرمانداران انتظار می رود که برای اجرای قانون ۱۱۰ مالیات مبنی بر پرداخت مالیات و عوارض واحدهای تولیدی مستقر در البرز با جدیت وارد عمل شوند.
وی تاکید کرد: مقرر شد که هیچ واحد تولیدی با دستور قضائی بدون بررسی های لازم تعطیل نشود.

استاندار البرز یاد آورشد: در این شرایط سخت و با وجود تهدیدها و تحریم ها نیاز بیشتری به اتحاد و انسجام مجموعه مسئولان برای پیشبرد اهداف رونق تولید و ایجاد اشتغال است که این امر به تبعیت از مجموعه مسئولان  ملی طبق منویات مقام معظم رهبری در البرز حاکم است.
وی با قدردانی از تلاش ها و همراهی های رییس  کل دادگستری استان البرز برای رونق تولید استان، ادامه داد: موانع رونق تولید و صادرات در جلسات تخصصی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه اقتصادی مقاومتی  به جد دنبال می شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید، مقام اول پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، کاهش سه درصدی نرخ بیکاری ۹۸ نسبت به سال ۹۷، رشد مشارکت اقتصادی برای اولین بار در تاریخ البرز، رشد ۳۲ درصدی صادرات استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از جمله موفقیت های کسب شده در سایه وحدت و هم افزایی است.

دراستان البرز ۱۷۰ شرکت دانش بنیان فعال است که ۱۵۰ شرکت در پارک علم و فناوری فعالیت دارند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.