نور محمد فردی روز شنبه در نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان البرز افزود: توانمندسازی اعضای سازمان های مردم نهاد برای انجام فعالیت‌های اجتماعی و ماموریت مدنی لازم است.

وی ادامه داد: برای جامعه توسعه یافته باید به سمت نهادینه کردن سمن ها و افزایش مشارکت مردمی رفت بنابراین باید از تصدی گری دولت کم و امور به مردم واگذار شود.

فردی گفت: هر کاری به مردم سپرده می شود موفقیتش بیشتر است و سمن ها امروز با حضور پرقدرت خود و نگاه علمی و تخصصی می توانند آثار مثمرثمری داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تاکید کرد: دستگاه های اجرایی نیز باید سمن ها را  برای  آرمان ها و اهدافی که در پیش گرفته اند  کمک کنند و حضور فعالانه سمن ها تاثیرات بسزایی در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی دارد.

در این نشست پس از بحث و بررسی پرونده‌های متقاضیان تاسیس، تمدید و ایجاد دفتر نمایندگی سازمانهای مردم نهاد، با در خواست تمدید  چهار سازمان مردم نهاد موافقت شد و ۲ درخواست نمایندگی و ایجاد شعبه چهار در خواست صدور مجوز مورد موافقت قرار گرفت.

همچنین در نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان البرز درخواست تمدید، ایجاد شعبه و صدور مجوز  ۱۳ سمن بررسی شد که از این تعداد ۱۱ مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.