یکی از بزرگترین مشکلاتی که هندبال استان البرز به خصوص طی ماه‌های گذشته با آن مواجه شد کمبود اعتبارات بود که سبب شد تا عنوان شود  تیمی از این استان امسال در رقابت‌های کشوری اعزام نمی‌شود.

هندبال استان البرز طی سه سال گذشته توانسته در رده بزرگسالان بانوان و لیگ دسته یک آقایان صعود کرده و نتایج قابل قبولی نیز کسب کند اما مشکلات مالی سبب شده تا هندبالی‌های این استان امسال نتوانند در این رقابت‌ها حضور یابند.

در حالی که هندبال البرز درگیر مشکلات این چنینی بود  آذر ماه امسال « حسین عطایی واله» رییس هیات هندبال استان به دلیل  مشغله کاری و نداشتن وقت استعفا داد.

با توجه به اینکه استان البرز در بسیاری از رشته‌های ورزشی حرف های زیادی برای گفتن دارد، عزم مسوولان ورزش استان بر این است تا بتوانند موانع  جلوی پای هیات  هندبال البرز را تا حدودی از میان بردارند.

مرتضی خادمی دبیر هیات هندبال البرز روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا  اظهار داشت: با استعفای رییس سابق هیات هندبال البرز، مهدی کهندل به عنوان سرپرست هیات هندبال استان انتخاب و مقرر شده تا پایان سال مجمع انتخاباتی برگزار شود.

وی  افزود: اکنون موانع هندبال البرز در حال  بررسی و رفع مشکل بوده و قول هایی از سوی مسوولان برای اعزام به رقابت های کشوری داده شده است. 

به زودی نیز رقابت های هندبال کشوری در بخش دختران نونهال با حضور ۶ تیم به میزبانی استان البرز برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.