جهانگیر شاهمرادی روز یکشنبه در آئین راه اندازی همزمان شوراهای حل اختلاف ویژه فعالان اقتصادی در شهرستان های کرج ، اشتهارد، ساوجبلاغ و نظرآباد افزود: سه درصد از اشتغال استان در بخش کشاورزی و مابقی در بخش خدمات است که نشان می دهد که حوزه صنعت، تولید و اشتغال برای البرز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد دارو کشور در این استان تولید می شود عنوان کرد: همچنین ۶۰ درصد صادرات داروی کشور در البرزصورت می گیرد و در بخش هایی از جمله صنایع غذایی، قطعات خودرو و در تمام حوزه ها این استان حرف برای گفتن دارد.

شاهمرادی گفت: بیشترین فعالان تولیدی و اقتصادی در البرز مربوط به بخش خصوصی است و با حمایت های دستگاه قضا این اطمینان وجود دارد که بتوانیم بسیار بیشتر از ظرفیت امروز فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه البرز این توان را دارد که نیاز بخش صنعت در حد یک کشور را تامین کند خاطر نشان کرد: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و در این شرایط نیازمندیم تا تصمیماتی متناسب با جنگ گرفته شود، حمایت های دستگاه قضا از بخش تولید و صنعت نشان می دهتد که علاوه بر دولت، قوه قضاییه نیز تمام اهتمام خود را به کار بسته تا حوزه تولید و اشتغال را که دشمنان به دنبال ضربه زدن به آن هستند را حفظ نمایند.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود به سفر روز پنجشنبه ریاست قوه قضاییه به این استان اشاره و عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین رییسی  با اطلاعات لازم  به استان آمده بودند که این مساله را به فال نیک می گیریم.

شاهمرادی گفت: حجت الاسلام  والملسمین رییسی مطرح کردند که از مدیران شجاع ،تصمیم گیر و سالم حمایت می کنیم که این  نشان می دهد که همه باید با شجاعت و درایت تصمیم بگیریم و اطمینان داشته و داریم که قوه قضاییه حامی است.

وی تعطیل نشدن بنگاه های اقتصادی را یکی دیگر از تاکیدات ریاست قوه قضاییه مطرح و خاطر نشان کرد: کاری که در گذشته مرسوم بود این بود که ابتدا بنگاه را تعطیل و بعد رسیدگی می کردند، اما امروز سیاست عوض شده و برنامه این است که تولید و اشتغال حفظ شود.

شاهمرادی ضمن تقدیر از اهتمام دادگستری البرز برای پیگیری و اجرای مصوبات سفر به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی اشاره و گفت: سردار شخصی بود که دشمنان با تکریم از وی یاد می کردند و سیاستمداران دنیا کمتر کسی بود که ایشان را به عنوان یک سردار در دنیا تاثیر گذار بود.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی جایگاه خاصی  در کشور خودمان و جهان اسلام داشت و از معدود کسانی بود که امروز  دنیا به خصوص آزادی خواهان و مسلمانان برای وی عزادار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.