مشکلات پیمانکاران مسکن مهر دراستان البرز که تقاضای اشتغال و وام مسکن داشتند و درخواست های مردمی در حوزه های راه و شهرسازی  از جمله مباحثی بود که با وزیر راه و شهرسازی درمیان گذاشته شد.

وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه درحاشیه این آیین درجمع خبرنگاران گفت: متروی هشتگرد – تهران یکی از مطالبات دیرینه بود که با تدابیر دولت یازدهم و دوازدهم از پیشرفت مناسبی برخوردار شد.

محمد اسلامی افزود: از امروز و حداکثر تا فردا بهره برداری آزمایشی ازاین خط آغاز می شود.

وی ادامه داد: تاکنون هزار میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده،  شامل خود ناوگان و  ۲ دستگاه قطاری است که وزارت راه برای  این پروژه خریداری کرده است.

اسلامی گفت: چند پروژه کلیدی را دراستان البرز داریم که درصورت بهره برداری نقش موثری در کاهش بارسنگین ترافیک دارند و در وزارت راه و شهرسازی در تلاش هستیم تا از منابع مختلف برای افتتاح پروژه های راه سازی بهره بیشتری ببریم.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح کنارگذرجنوبی به طول ۱۶۰کیلومتر، ادامه آزاد راه همت که دردست اقدام و از همه مهمتر قطعه اول آزاد راه تهران – شمال و از لحاظ مهندسی و منابعی که دران هزینه شده مهم است تا پایان سال بهره اش به مردم می رسد.

وزیر راه وشهرسازی گفت: با اجرای سیگنالینگ در خط متروی هشتگرد تلاش می‌کنیم فاصله زمانی حرکت قطارها به هفت دقیقه کاهش یابد.

وی اضافه کرد:  اکنون حرکت قطارها در این مسیر هر ۳۰ دقیقه یکبار است، امیدواریم تا پایان تیرماه سال آینده با توجه به سیگنالینگ و میزان مسافر گیری ساعت حرکت قطارها کاهش یابد.

اسلامی اظهار داشت: در آزادراه تهران- شمال اکنون شاهد اجرای عملیات رنگ آمیزی، شست و شو هستیم، تابلوها نیز در این مسیر نصب شده و برق رسانی انجام شده به محض اتمام این اقدامات عبور و مرور آزمایشی قبل از افتتاح برای چک کردن مسیر، عملیاتی می‌شود.

در پایان وزیر راه و شهرسازی دستور لازم برای بررسی مشکلات زنی که چهار فرزندش را در حادثه ای در جاده چالوس از دست داده بود، صادر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.