حسین تقی نژاد در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های گازرسانی به روستاهای استان اظهار کرد: پروژه‌های گازرسانی به روستاها، امسال در حوزه جاده چالوس و طالقان متمرکز شده است.

وی ادامه داد: در محدوده طالقان، ۱۴ روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، عملیات گازرسانی به ۳۸ روستا نیز در حال انجام است و ‌طرح گازرسانی به ۲۵ روستای باقیمانده این شهرستان هم طراحی شده و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

وی توضیح داد: اگر فرایند انتخاب پیمانکاران تا پایان امسال به اتمام برسد، سال آینده بخش عمده‌ای از روستاهای طالقان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

تقی نژاد تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته گازرسانی به تمامی روستاهای طالقان تا پایان سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

این مسئول در خصوص وضعیت گازرسانی به روستاهای محدوده چالوس هم گفت: در فاز یک و محدوده پایین سد امیر کبیر، گازرسانی به روستای کندر آغاز شده و این پروژه تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز البرز با اشاره به تعداد مشترکین گاز روستایی استان افزود: در حال حاضر به  حدود ۵۶ هزار مشترک روستایی در استان خدمات رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: گازرسانی به آخرین روستاهای سه شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد هم در حال اجرا است و اشتهارد تا پایان امسال و ساوجبلاغ و نظرآباد هم تا پایان سال آینده شهرستان سبز می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1319757
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.