مردم شهید پرور ساوجبلاغ با سردادن شعارهای انقلابی و ولایی ، توطئه های دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی  را محکوم کردند.

تاکید بر حضور همیشگی و حماسی در صحنه های انقلاب و نظام اسلامی و هوشیاری در برابر دسیسه های دشمنان اسلام  محور حضور مردم با بصیرت ساوجبلاغ در این اجتماع با شکوه بود.  

در این مراسم که باحضور آحاد مردم، مسوولان شهرستان ساوجبلاغ ، دانشجویان، بسیجیان، طلاب و روحانیون جمعی از مدیران ادارات و نهادها، بازاریان و کسبه برگزار  شد، مردم انقلابی این شهرستان پشتیبانی خود را از ولایت فقیه اعلام و در عین حال خشم و نفرت خود را نسبت به کینه ورزان و بی بصیرتان ابراز داشتند.  

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران  در اجتماع مردم انقلابی ساوجبلاغ گفت: مردم امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته آمدند تا بگویند با شرایط حساس امروز همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند و بستر ساز ظهور آقا امام زمان (عج) خواهند بود.
حجت الاسلام سید رضا تکیه‌ای افزود: امروز اگر چه ملت ایران با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه بوده و شرایط زندگی برای مردم  سخت شده است ولی همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده اند.

وی اظهار داشت: ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی  تاکنون همواره پشتیبان نظام بوده و  در عرصه‌های جنگ سخت و  جنگ نرم حمایت خود را از نظام دریغ نکرده است.

تکیه‌ای افزود: امروز ۹ دی ماه به نماد وحدت و انسجام ملت ایران تبدیل شده و مردم در ۹ دی ۸۸ با وحدت و یکپارچگی مثال‌زدنی خود حمایت و پشتیبانی‌شان را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند و هنوز هم پای حرفشان هستند.

مردم مسلمان ایران در اغتشاشات و آشوب فرصت‌طلبان نشان دادند که هیچ گاه فریب دشمن را نخورده و همواره پشت نظام ایستاده اند و دشمن نمی تواند بین صفوف به هم پیوسته آنها فاصله ایجاد کند.

این مراسم با برنامه های جنبی مانند شعر خوانی، مداحی، اجرای کاریکاتور و نقاشی همراه بود.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.