به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس استان البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهارداشت : در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر با همکاری یکی از همدستانش  قرار است، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از استان های جنوبی کشور به البرز و تهران منتقل کند که موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد.

همچنین تیمی از ماموران پلیس آگاهی کرمان با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محورهای مواصلاتی  کرمان، اعزام و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کرد که در نهایت تانکر مورد نظر در محور کرمان - باغین مشاهده شد .

ماموران خودرو را تحت نظر قرار دادند  که در این لحظه راننده متوجه حضورپلیس شد  و قصد فرار داشت که با شلیک چند تیر هوایی و پس از طی مسافت حدود پنج کیلومتر، خودرو را به سمت جاده فرعی و خاکی تغییر مسیر داده و پس از توقف تانکر  هر۲ متهم دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت : کامیون به همراه متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان منتقل و در بازرسی از این وسیله نقلیه ،۲ تن و ۶۰۲ کیلو گرم  تریاک که به صورت بسیار ماهرانه ای در ابتدا و انتهای تانکر جاساز شده بود، کشف شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.