پرویز زرگر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اداره کل صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری، جهادکشاورزی و ۶ فرماندار این  استان البرز از اعضای این کارگروه  هستند.

وی ادامه داد: از سال گذشته پایش واحدهای تولیدی و صنعتی استان  در بخش‌های مختلف؛ صنعتی، کشاورزی، میراث فرهنگی، منطقه ویژه اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی آغاز شده و واحدهای غیرفعالی که ظرفیت بازگشت به چرخه تولید را دارند حمایت جدی می شوند.

زرگر گفت:  براساس بررسی‌ها برخی از واحدهای صنعتی غیر فعال درصورت احیا در بخش‌های صنعت،کشاورزی و گردشگری آسیب زا هستند بنابراین  اداره کل صنعت، معدن و تجارت  استان البرز لیستی از تعداد واحدهای غیرفعال شهرستان ها تهیه کرده که باید نسبت به شناسایی و پایش واحدهای غیرفعال که شرط احیا را دارند اقدام شود.

مدیرکل اقتصادی استانداری البرز یادآور شد: تهیه این بانک اطلاعاتی، پایش  مشکلات واحدهای تولیدی ، صنعتی برای بررسی به مشکلات آنان بسیار ضروری است در این زمینه انتظار می رود فرمانداران شهرستان های استان البرز همکاری لازم را با اداره کل صنعت معدن و تجارت نسبت به گردآوری اطلاعات مورد نیاز داشته باشند.

دراستان البرز سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.