سالار قاسمی اظهارداشت: ما مدیون ایثارگری ها و رشادت های شهدا و جانبازان و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: جانبازان را به عنوان کهنه سربازان دفاع مقدس پاس می داریم زیرا به لطف پروردگار وهمت آنان از حریم اسلام و کشور دفاع شد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا انسان هایی آسمانی بودند که از عزیزترین دارایی خود یعنی جانشان گذشتند به گونه ای که عشق و همت آنها برای نسل امروز به یک الگو تبدیل شده است.

قاسمی ادامه داد: این دیدارها علاوه بر تداعی خاطرات ایثارگری ها به ما روحیه مضاعف برای ادامه راه شهدا و جانبازان را می دهد.

وی تاکید کرد: مدافعان حرم از مرزهای کشور دفاع کردند که اگر مدافعان حرم نبودند داعش برای اشغال و پیشروی خود مرزی را قائل نمی‌شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج نیز در این دیدار گفت: مادران شهدا و جانبازان مدافع حرم به معنای واقعی فرزندانی را تربیت کردند که مجاهد گر اسلام و انقلاب باشند.

مراد مالمیر خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم در نوع و سبک زندگی خود بهترین نوع انتخاب را انجام داده و مسیر شهادت و فداکاری در مسیر دین واعتقاد خود را برگزیده‌اند.

وی بیان داشت: انتخاب از سر آگاهی و اطلاع ارزشمند ترین شکل انتخاب در زندگی بوده که در زندگی جانبازان و شهدای مدافع حرم تبلور کرده است.

وی تصریح کرد: جهاد و شهادت در راه ائمه اطهار (ع) ازنظر ارزشمندی بسیار والا و پسندیده است زیرا تمامی آثاری که در زمینه مرگ شایسته وجود دارد در وجود شهدا و جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم جمع شده است.

سهراب عظیمی جانباز ۷۰ درصد از لشکر فاطمیون و تبعه کشور افغانستان  است که به شوق دفاع از حرم عقیله بنی هاشم (س) به سوریه رفت و در نبرد با داعش هر ۲ پای خود را از دست داد.

وی از نوسوادان نهضت سواد آموزی است که افتخار جانبازیدر راه ارزش های دینی و الهی را دارد.

از یکم تا هفتم دی به مناسبت سالروز تاسیس سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) هفته سواد آموزی نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.