فرشته فهمیده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در اجرای این طرح رشادت های رزمندگان اسلام ، شهدا و جانبازان  دفاع مقدس به نسل چهارمی ها انتقال می یابد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز در کشور ما آسایش و آرامشی وجود دارد به برکت ایثارگری ها و فداکاری های شهدا و جانبازان است، خاطرنشان کرد: بازگویی خاطرات دوران دفاع از زبان خانواده معظم شهدا و جانبازان از دیگراهداف این طرح در مدارس البرز است.
 این طرح موجب تقویت روحیه انقلابی و ولایت مداری در بین دانش آموزان می شود.
فهمیده از فرهنگ ایثار و شهادت  به عنوان فرهنگ متعالی الگو و سرمشق برای تعالی و شکوفایی درجامعه یاد کرد و یادآورشد: دراین دیدارها کارشناسان حوزه تربیت نیز ازویژگی های شاخص شهدا و ایثارگران در دفاع از کشور برای دانش آموزان سخن می گویند.
سرکشی دانش آموزان و معلمان از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در ترویج تکریم از این عزیزان نیز موثر است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزافزود: غبارروبی وعطرافشانی گلزار شهدا، دل نوشته به شهدا و برگزاری مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های این طرح در مدارس استان است.
وی رسالت مهم کنونی دانش آموزان را در تحصیل علم، حفظ ایمان و دشمن شناسی ذکر کرد.
فهمیده با بیان اینکه در برنامه جنگ نرم دشمن جوانان هدف اصلی هستند، اضافه کرد: آنها با نشانه گرفتن اعتقادات و باورهای جوانان می خواهند زمینه های نفوذ را فراهم کنند تا بدین وسیله اهداف شوم خود را در جامعه اسلامی پیاده کنند.
وی تاکید کرد: این طرح تا پایان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مدارس البرز اجرا می شود.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.