نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در سراسر کشور از روز یکشنبه دهم آذرماه  آغاز و تا شانزدهم آذرماه جاری ادامه دارد.  

با این حال برخی از داوطلبان احتمالی انتخابات استان البرز که هنوز برای ثبت نام در فرمانداری های کرج و ساوجبلاغ حضور نیافته اند با ایجاد کانال های تلگرامی و عضو گیری به سنجش عیار خود دراین رقابت می پردازند و با بیان بیوگرافی، پیام های تسلیت و تبریک در تلاش برای پیشی گرفتن از رقبای خود هستند.

درکنار این شلوغی فضای مجازی به واسطه تبلیغات زودهنگام داوطلبان انتخاباتی حضور پررنگ برخی از داوطلبان در همایش ها، محافل و نشست ها نیز جلب توجه می کند.

پیامک های حاوی مطالب با محور توسعه استان البرز، راهکارهای برطرف کردن ضعف ها و نیازها از دیگر اقدامات تبلیغات  است که برخی  داوطلبان انتخاباتی  از این روش برای معرفی خود استفاده می کنند.

براساس گزارش ستاد انتخابات استان البرز در سه روز گذشته  ۷۵ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز  ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۴ نفر زن و ۶۱ نفر مرد هستند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز  در بازدید از حوزه انتخابیه کرج تاکید کرد که پس از ثبت نام داوطلبان استعلام از منابع چهار گانه صورت می گیرد و هیات اجرایی انتخابات ظرف ۱۰ روز به صلاحیت ها رسیدگی کرده و پس ازاین مدت زمانی نتیجه ارجاع به هیات نظارت می شود

نورمحمد فردی افزود: برای تبلیغات داوطلبان انتخاباتی یک هفته  زمان مشخص شده بنابراین تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب شده و پیگیری می شود.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز نیز در نشستی اعلام کرد که تمام اقدامات  تبلیغاتی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دراین استان رصد می شود.

سید رضا نوراللهی افزود: داوطلبانی که تبلیغات زودهنگام دارند مجاز به این کار نبوده و تخلف است و هر جلسه انتخاباتی  در بررسی صلاحیت ها اثر داده خواهد شد.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارای ۶ شهرستان تابعه بوده که سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد دارای ۲ کرسی و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ،نظرآباد و طالقان یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.