عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در آیین رونمایی از تمبر انتخابات کرج در فرمانداری این شهرستان افزود: استان البرز مانند سایر استان‌های ایران اسلامی برای ثبت نام از داوطلبان انتخاباتی آماده شده و فرمانداران حوزه های انتخابیه، بخشداری‌ها از صبح امروز فعالیت‌های اجرایی خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: امروز به محض صدور دستور وزیر کشور مبنی بر آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان انتخابات به صورت انلاین کار ثبت نام شروع شد و داوطلبان شهرستان اشتهارد، فردیس و کرج در فرمانداری شهرستان کرج برای ثبت نام حضور یافتند.

شهبازی گفت: از حوزه انتخابیه کرج ۲ نماینده راهی مجلس می شوند و  تا این لحظه ۵ داوطلب ثبت نام کرده اند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم دروزارت کشور و هم در ۲ حوزه انتخابیه ساوجبلاغ و کرج انجام می شود.

وی اضافه کرد: داوطلبانی که در خارج از کشور هستند نیز برای ثبت نام می توانند به سفارت خانه ها مراجعه کنند.

شهبازی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی پیش بینی شده و زیرساخت ها  آماده است بطوریکه تمام نیروهای اجرایی برای انتخابات مشارکتی و امن در استان البرز فعالیت دارند.

وی یادآورشد: با تمام توان حافظ آرای مردم هستیم و دستگاه های نظارتی نیز فعالیت خود را دارند و با تعامل و هم افزایی که در استان البرز است شاهد میزان مشارکت بالایی در انتخابات پیش رو خواهیم بود.

استاندار البرز تاکید کرد: لازم است کسانی که به مجلس راه پیدا می کنند در بخش های مختلف از جمله حوزه اقتصادی همراه و کمک مدیران و مسوولان باشند.

استان البرز دارای  ۲ حوزه انتخابیه کرج شامل شهرستان های( کرج ، اشتهارد و فردیس) و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ شامل  شهرستان های( ساوجبلاغ ،نظرآباد و طالقان است.

از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفندماه سال جاری برگزار می شود راه می یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.