پیمان بضاعتی پور روز شنبه در آیین اختتامیه اولین سمپوزیوم ساخت سردیس مشاهیر ایران که در باغ گل های پارک شهید چمران برگزار شد، اظهارداشت: این سردیس ها به زودی  در باغ هنر پارک ایران کوچک شهر کرج نصب می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری چنین رویدادهایی مانند سمپوزیوم افزایش سطح سواد بصری و هنری شهروندان است، گفت:  سال آینده اجرای حداقل سه سمپوزیوم دیگر در شهر کرج  خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با نصب سردیس ها، عناصر جدیدی به شهر کرج اضافه می شود، گفت: اعتبار این پروژه حدود ۱۲۰ میلیون تومان است.

بضاعتی پورگفت: کارها و عملیات عمرانی مربوط به پارک نابینایان نیز رو به اتمام است و در روزهای آتی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یک پروژه مطالعاتی،اجرایی وآبخیزداری نیز مدنظر دارد که برای جلوگیری از ورود سیل به شهر کرج در مواقعی است که بارش های سیلابی داریم.

بضاعتی پور ادامه داد: اکنون ۱۷ پروژه زیبا سازی در ۱۷ نقطه شهر در دست اقدام است که بزرگترین آن پروژه پارک ایران کوچک است که  فروردین ماه سال آینده و همزمان با روز فرهنگی افتتاح خواهد شد.

رییس سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: دیگر پروژه در حال احداث این سازمان ، پروژه  زیباسازی مشتمل  بر جداره سازی و کف سازی از میدان کرج تا پل حامی است.

وی خاطرنشان کرد: زیبا سازی  حاشیه رودخانه کرج از یدگر پروژه های در دست اقدام به شمار می رود.

این مراسم با حضور تعدادی از هنرمندان اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.