عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در نشست معاونان و مدیران کل استانداری، فرمانداران و بخشداران استان البرز  با تبریک هفته بسیج، افزود: انقلاب اسلامی بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پیروز شد که این شعارها منافع نظام سلطه و استعمارگران جهان را به خطر انداخت از این رو بیش از ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی را به شکل های مختلف تحریم کرده اند.
وی ادامه داد : عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران طی بیش از ۴۰ سال ، کشور را به قدرتی بزرگ در منطقه و تهدید برای سلطه گران تبدیل کرد.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: افزایش قیمت سوخت نیز در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده و بر اساس تصمیم سران ۳ قوه و با حمایت مقام معظم رهبری اجرایی شد و زمانی که برنامه ای قانونی به این شکل مصوب می شود باید با قدرت به مرحله اجرا برسد و به طور قطع برای این اقدام بزرگ چالش هایی نیز پیش خواهد آمد.
شهبازی افزود: رسانه های معاند با ابزارهای پیشرفته و هزینه های هنگفت بر علیه نظام جمهوری اسلامی خوراک تولید می کنند از این رو حوادث اخیر نشات گرفته از چنین رویکرد و برنامه ریزی معاندانه بود.


وی اظهار داشت : براساس آمار ارائه شده از وزارت کشور حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ تجمع برای بیان دغدغه های خود مجوز دریافت کرده اند این بدان معناست که مکانیزم بیان اعتراضات مدنی طبق قانون تعریف شده و مردم پیام خود را از این طریق به حاکمان می رسانند.
استاندار البرز گفت: بخش عمده ای ناآرامی ها توسط مصداقان اصلی شرارت در مناطق مختلف کشور صورت گرفت که از این طریق برای مردم زحمت ایجاد کرد و تعداد زیادی از آنها در چنگال قانون اسیر شدند.
وی افزود: ما به عنوان مسئول در رده های مختلف نظام به واسطه خواست مردم بر مسند امور نشسته ایم و طبق بیانات مقام معظم رهبری، مسئولان نظام، کارگزار مردم هستند از این رو باید به باور عمیقی در این زمینه برسیم.

جلوگیری از افزایش قیمت خط قرمز مدیران البرز است 
استاندار البرز افزود: جلسات تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها نیز به صورت منظم برگزار شد چراکه اکنون خط قرمز ما جلوگیری از افزایش قیمت ها است و باید همراه و یاور یکدیگر باشیم تا بتوانیم گره از مشکلات مردم باز کنیم.
وی افزود: ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با مردم توسط مسئولان بویژه فرمانداران مورد تاکید است همچنین فرمانداران از سوی استاندار اختیار تام برای تصمیم گیری در شهرستان ها را دارند از این رو باید با اقدام به موقع از هر گونه افزایش غیرقانونی قیمت ها جلوگیری کنند.
استاندار البرز اضافه کرد: مدیران استانداری باید به صورت شبانه روزی در دسترس و پای کار باشند چراکه بویژه در این شرایط خاص باید هر چه بیشتر برای کسب رضایتمندی مردم برنامه ریزی و اقدام کنیم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.