سرهنگ محمد نادربیگی  روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  در پی دریافت چند فقره پرونده کلاهبرداری کارت به کارت با ترفند برنده شدن در قرعه کشی سفر به عتبات عالیات، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی البرز  قرار گرفت .
 طبق اظهارات شکات، فرد ناشناسی طی تماس با آن ها عنوان می کرده که به خاطر خوش حسابی و پرداخت به موقع قبوض تلفن همراه برنده قرعه کشی سفر به عتبات عالیات شده  و با این ترفند آن ها رابه پای دستگاه های خودپرداز می کشاند و حساب آنان را خالی می کرد.

پلیس البرز محل استقرار این  متهم  را در یکی از مسافرخانه های کرج شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن وی ، زمانی که قصد ورود به ساختمان را داشت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد.
 متهم دارای سابقه کیفری  و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی استان های تهران، قم، یزد، مرکزی، گیلان، سمنان، اصفهان و آذربایجان شرقی قرار داشت و در بازجویی ها اعتراف کرد که  ساکن یکی از استان های غربی کشور بوده که با راهنمایی دوستانش در زندان به کرج آمده و از طریق یک گروه از رابطین آن ها در خارج از زندان در مسافرخانه ای اسکان یافته است.

همچنین متهم و در شعب بانک های استان البرز قدام به افتتاح حساب می کند، شماره کارت ها را به دوستان مجرمش در داخل زندان داده و از طریق آن ها با دارندگان حساب تماس برقرار کرده و پس از برداشت وجوه، از طریق پولشویی و سپس خرید طلا، کارت هدیه و ... تبدیل کرده و سهم خود را برداشته و بقیه را به افراد زندانی تحویل داده است .
 متهم اعتراف کرد که از ۲۰ نفر  ۱۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است که  پنج نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.