حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس با اشاره به اینکه فردیس با جمعی حدود ۶۰۰ هزار نفر و بدون زیرساخت بر اساس تقسیمات کشوری در سال ۹۲ به شهرستان ارتقا یافت، افزود: این شهرستان با تراکم جمعیت بالا در نزدیک  پایتخت تهران واقع شده است و مشکلات زیادی در بخش درمان، ترافیکی، سرانه های ورزشی و آموزشی مواجه است و در خیلی از بخش ها جای کار دارد.

وی تاکید کرد که در این شهرستان هر سال هزاران نفر به تعداد جمعیت دانش آموزی فردیس اضافه می شود.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: متولیات اجرایی در شهر از جمله فرمانداری، شورای، شهرداری و قضایی و باید خشت اول را درست بگذارند و در این زمینه مراقبت بیشتری صورت بگیرد.

توقع و انتظار از استاندار البرز این است نظارت بر شورای شهر فردیس داشته باشد چرا که نمایندگان استان در بعد نظارتی این نهاد همت نمی کنند و شورای شهر فردییس با مشکلات و معضلات دست و پنجه نرم می کند.

ایمانی افزود: شورای شهر ۲ سال با اولین شهردار فردیس نتوانستند کار کنند و شهردار سابق استعفا داد، اکنون چهار ماه شهرداری فردیس با سرپرستی اداره می شود، شهر را باید به شهردار واگذار کرد تا با برنامه ریزی بهتر و دقیق بتواند برای عمرانی شهر اقداماتی را انجام دهند.

خطیب نمازجمعه فردیس گفت: از استاندار البرز انتظار می رود به عنوان رییس هیات حل اختلاف شورای و شهرداری ها در استان به این مسئله ورود کنند.

وی اظهار داشت: شهر فردیس طی یک ماه گذشته درآمد خوبی حاصل کرده است که خیلی از شهرهای کشور در طول سال این درآمد را ندارند و این درآمد باید برنامه ریزی شود.

اما  شورای شهر فردیس کارهای واجب تر از حل ترافیک ، مستقل شدن سازمان های شهرداری و کارهای عقب مانده دارد که تاکنون مغفول مانده است.

امام جمعه فردیس همچنین خواستار مشخص شدن مرز جغرافیایی بین فردیس و کرج شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.