سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی اعلام خبری به پلیس از سوی یکی از ساکنان در منطقه جهانشهر کرج مبنی بر سرقت مسلحانه ، ماموران کلانتری به محل مراجعه که متهمان با تیراندازی به سمت پلیس اقدام به فرار کردن .

وی اضافه کرد: در تحقیقات بیشتر پلیس،  محل اختفای یکی از سارقان در اطراف کرج شناسایی و به محض مشاهده ماموران اقدام به شلیک بیش از ۳۰ تیر کرده و سپس دستگیر شد.

متهم به همراه ۲ همدست خود با خودروهای  پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، پراید و سمند که پلاک آنها جعلی بود اقدام به سرقت منازل می کردند.

شیوه سرقت این سارقان بیشتر به روش تخریب در، توپی زنی در طبقات اول و منازل تک واحدی بوده است.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد که طی بررسی های انجام شده مشخص شد این سارقان در مناطق مختلف مرفه نشین، استان البرز، غرب استان تهران، تهران  و برخی استان های کشور اقدام به سرقت نموده و تحت تعقیب قضایی هستند.

ماموران از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کمری، تعدادی فشنگ،  مقادیر آلات و ادوات مانند دیلم، دستگاه فرز، دستگاه طلایاب،  دستکش و نقاب کشف شد.

وی افزود: متهم تاکنون به ۱۳ فقره سرقت کلان، به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان اعتراف و تحقیقات پلیس برای سایر سرقت های احتمالی همچنان ادامه دارد.

۲ همدست این سارق نیز شناسایی شده اند.

دستگیری سارقان به عنف در البرز 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری ۲ سارق به عنف  با ۴۰ فقره سرقت در استان البرز خبرداد.

این سارقان در مناطق  مناطق خلوت کیانمهر و مهرشهر اقدام به سرقت می کردند که موتور سیکلت را از تهران سرقت و سپس با تعویض باک اقدام سرقت از مردم می کردند.

سرقت این سارقان اغلب گوشی موبایل بوده و ارزش ریالی آن ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.