امروز آخرین روز از ماه عزای خاندان عصمت و طهارت (ع) است که با شهادت امام غریب رقم خورده و حزن سنگینی بر دل ها نشسته است.عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) شب گذشته و امروز در مساجد و تکایای استان البرز به سوگواری و عزاداری پرداختند.

جهان اسلام و ایران امروز در سالروز شهادت امام غریب سراسر ماتم عزا است و دلباختگان امام رئوف اشک ماتم می ریزند.

امروز دل ها روانه مشهد الرضا(ع) است و جای جای ایران اسلامی در عزای این امام بزرگ عزادار و سوگوار است.

به راستی پایان صفر بسیار محزون است چرا که ۲ ماه عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) با سالروز رحلت جانکاه جد بزرگوارش حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه برادرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت فرزند غریب خاندان عصمت و طهارت امام رضا (ع) پیوند خورده و دل های بی قرار را به آسمان فرا می خواند.

امروز دلباختگان خاندان عصمت و طهارت (ع) در سراسر گیتی با عرشیان همصدا شده  و یا  رضا (ع) را فریاد می زنند.

در چنین روزی امام رئوف و مهربانی ها به آسمان پرکشید و جسد مطهرش میعادگاه عاشقان و دلباختگان آل الله در مشهد الرضا (ع) شد.

در این روزها میلیون ها عاشق و دلباخته پیاده و سواره راهی مشهد الرضا (ع) شده و میلیون ها انسان دیگر در ایران و جهان دل ها را رهسپار کوی این یار کرده و در سوگ امام هشتم اشک ماتم می ریزند.

مردم شهرستان های کرج ، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان ، اشتهارد و فردیس استان البرز همصدا با عزاداران محرم و صفر در واپسین روز ماههای احزان خاندان عصمت و طهارت (ع) به عزاداری و سوگواری می پردازند.

همچنین مردم البرز در این روز به توزیع نذورات بین عزاداران پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.