سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راه البرز روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ترافیک در خط شمالی آزاد راه تهران – کرج در محدوده گرمدره و در ادامه از پل کلاک تا فردیس و خط جنوبی از فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

همچنین در مسیر شمالی آزاد راه کرج – قزوین از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری و مسیر جنوبی این آزاد راه از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

گودرزی با بیان اینکه ترافیک در جاده کرج – چالوس عادی است عنوان کرد:  با توجه به لغزنده بودن سطح محورها رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.
رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند. 
وی همچنین از رانندگان به ویژه در آزادراه ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند. 

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.  
روزانه به طور متوسط بیش از ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در راه های البرز تردد می کنند که بیش از ۲۰۰ هزار تردد در جاده کرج - چالوس و بقیه در آزادراه های این استان است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.