سرهنگ رضا گودرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بار ترافیکی در خط شمالی آزاد راه تهران - کرج از محدوده کلاک تا پل فردیس و در آزاد راه کرج - قزوین از محدوده پل فردیس تا پل حصارک کرج نیمه سنگین و دربقیه محور تا منتهی به بهشت سکینه سنگین است.
وی اضافه کرد: همچنین در خط جنوبی آزاد راه تهران - کرج از محدوده پل فردیس تا کلاک پرحجم و روان گزارش شده است.
گودرزی خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت ترافیک در جاده کرج - چالوس عادی است.
وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده تیم های عملیاتی پلیس راه در اطراف بهشت سکینه برای تسهیل درعبور ومرور مستقر شده اند.
وی اضافه کرد: دراجرای این طرح تیم های عملیاتی پلیس راه البرز درمحدوده بهشت سکینه تسهیل در عبور و مرور رانندگان را در این محدوده و آزادراه کرج -قزوین انجام می دهند.
وی گفت: با تدابیر انجام شده با توجه به حجم بالای تردد اززیر گذر ورودی بهشت سکینه عصر امروز برای مهار ترافیک ، درب شمالی برای ورود و درب ضلع جنوبی و غربی نیز برای خروج جانمایی شده است.
وی خاطرنشان کرد که همچنین در اطراف امامزاده طاهر(ع) و امام زاده حیدر(ع) نیز ماموران پلیس راه برای مهار ترافیکی مستقر شده اند.
گودرزی بیان داشت: با توجه به اوج ترافیک، رانندگان با ماموران پلیس راه همکاری داشته باشند تا از هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری شود.
رئیس پلیس راه البرز یادآور شد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند.
استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.