جهانگیر شاهمرادی روز چهارشنبه در  آیین تکریم و معارفه فرماندار نظرآباد افزود: این روند کاهشی نرخ بیکاری همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی  بیان  داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان های استان البرز نیز به فرمانداران تفویض اختیار شد به این مفهوم که اگر لحظه ای برای واحد صنعتی مشکلی پیش آمد با اختیاراتی که استاندار به فرماندار داده بتوان  به سرعت اقدام برای برطرف کردن مشکلات داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود : در ۲ سال گذشته بیشترین تسهیلات رونق تولید را پرداخت کرده ایمکه از این منظر حائز رتبه یک در کشور هستیم.

وی گفت: از فروردین تا پایان مرداد ماه امسال ۲۵۰ میلیون دلار صادرات  در البرز داشته ایمکه پیش بینی می شود تا پایان سال این رقم بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار رسد.

شاهمرادی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت های دانش بنیان  گفت : ۱۶۴ واحد دانش بنیان در استان البرز فعالند که بیشترین آنها در حوزه دارو مشغول به فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: هر آنچه که دشمنان به عنوان تهدید علیه ایران استفاده می کردند امروز تبدیل به فرصت شده است هر چند که نفس تحریم خوب نیست اما تحریم نتواسته است مانعی ایجاد کند بلکه در جامعه ایران منجربه رشد وتکیه بر توان داخلی شده است.

در این آیین از زحمات محمد رضا فلاح نژاد قدردانی و جواد صادقلو به عنوان فرماندار نظرآباد معرفی شد.

شهرستان ۱۶۰ هزار نفری نظرآباد در ۵۶ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.