عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست شورای کشاورزی استان البرز اظهارداشت: بهره‌برداری از فناوری‌ و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای باید به صورت اصولی از منابع آبی استان استفاده کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اراضی طبیعی و کشاورزی البرز میراث آیندگان است،‌اظهارداشت: از این منابع آبی باید با تعصب حفاظت کنیم.
شهبازی خاطرنشان کرد: محافظت از اراضی کشاورزی استان به جد مورد تاکید است چراکه ما امانت دار نسل‌های آینده هستیم و با تغییر کاربری‌های غیر اصولی این منابع را به خطر نیندازیم.
وی گفت: به طور قطع با توجه به شرایط خاص استان البرز و آب و هوای مطلوب این استان تقاضا برای ساخت ویلا و باغ ویلا افزایش می‌یابد که انتظار می‌رود براساس قانون از این امر جلوگیری شود تا منابع آب، چاه‌ها و اراضی استان در این راه صرف نشود. 
کارگروه ویژه شناسایی چاه‌های آب استان تشکیل شود
استاندار البرز بر تشکیل کارگروه ویژه‌ برای شناسایی و تفکیک چاه‌های آب استان تاکید کرد و بیان داشت: با تشکیل این کارگروه گام موثری برای تصمیم گیری  در این بخش برداشته  می شود.

 وی به دیدار هفته گذشته با رئیس جمهور اشاره کرد و ادامه داد: در این دیدار رییس محترم جمهور در خصوص مسائل استان با اشراف کاملی صحبت کردند و به سرانجام رسیدن پروژه‌های نیمه کاره استان و مصوبات سفر به البرز را مورد تاکید قرار دادند.
شهبازی گفت: دکتر روحانی توجه به بافت‌های فرسوده، تکمیل خطوط ریلی و اقدام در جهت کسب رضایتمندی مردم را مورد اشاره قرار دادند.
وی افزود: در حضور رئیس جمهور در مورد تمام مطالبات استان صحبت  و دغدغه‌های البرز مطرح شد.
استاندار البرز ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و کسب رضایت آنها در راس امور است بنابراین از مدیران دستگاه‌ها انتظار می‌رود که دیدار چهره به چهره با مردم را در نقاط مختلف اعم از شهرها و روستاها به جد در دستور کار داشته باشند.
بازدیدهای سرزده از روند خدمات‌رسانی دستگاه‌های استان به مردم همواره در دستور کار است
وی گفت: دیدار و مشارکت در مباحث و برنامه‌های دانشگاهیان و چهره‌های علمی استان نیز باید مد نظر قرار گیرد.
شهبازی افزود: بازدیدهای سرزده از روند خدمات‌رسانی دستگاه‌های استان در حوزه‌های مختلف در دستور برنامه قرار دارد چراکه سرمایه اصلی ما مردم هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.