به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، یونس ژائله در بازدید از مزارع و باغات و واحدهای تولیدی کشت و صنعت مغان اظهار کرد: تاکنون هر نوع پیشنهادی در راستای سرمایه‌گذاری اعم از خرید کارخانجات، ماشین‌آلات و ادوات، نوسازی صنایع و ساختمان و.. که از سوی کارشناسان و متخصصین امر ارائه شده را عملیاتی کردیم و تا احیاء و جان‌بخشی کامل کشت و صنعت مغان همچنان سرمایه‌گذاری‌ها تداوم خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: با اتکا به همکاری‌های کلیه نیروهای شرکت، کارخانجات و صنایع تبدیلی راه‌اندازی شده و باغات و زراعت با برنامه‌های جدید و تولید محصولات سالم و با راندمان ایده‌آل ادامه خواهیم داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان اضافه کرد: چشم‌انداز ما برای کشت و صنعت مغان کاملا بر مبنای اصول و علم بوده و با توجه به اینکه کار ما تولید صنایع غذایی برای ارائه به مردم است بدین ترتیب همه ما مسئول هستیم که بتوانیم محصولات سالم و عاری از سموم خطرناک تولید نماییم.

ژائله ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی یکی از نیازهای مبرم منطقه مغان است و ما با نوسازی و تعمیرات اساسی از کارخانه قند مغان آغاز کردیم و کلیه دستگاه‌های کارخانه روغن‌کشی و رب‌سازی در شرکت کشت و صنعت مغان در حال استقرار بوده و بعد از اتمام پروژه ساختمانی و آماده‌سازی محل مورد نظر در اسرع وقت کارخانه احداث و راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: با آغاز فرآوری زیتون‌های دشت مغان در محل کارخانه پروسس میوه شرکت که دستگاه‌های مدرن آن از کشور ترکیه خریداری شده تا دو هفته آینده نصب شده و سالن‌های بازسازی شده کارخانه، آماده چیدمان دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره کشت و صنعت مغان با اشاره به شروع عملیات مطالعه شبکه داخل مزارع و احداث ایستگاه‌های مختلف پمپاژ به منظور کشت زیتون و میوه‌های پاکوتاه دیگر مانند انگور، گلابی، گیلاس و... در تپه‌های ماهور اطراف شرکت، از مطالعه و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار نوع تیپ در اراضی شرکت به منظور کشت چغندرقند، صیفی‌جات و محصولات رایج منطقه نیز خبر داد.

ژائله طرح تشویقی پرسنل و مدیران را یادآور شد و افزود: هر مجتمع و ایستگاهی که بتواند بر تولید و راندمان بازدهی محصولات بیفزاید پاداش قابل توجهی را دریافت خواهد کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1272064
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.